Monday, 6 June 2016

FLAGSTAFF-ARIZONA

Grand Canyona  giderken yol üstü hem güzel hem de yakın seçenekler arasında karar vermeye çalırken haritada karşımıza çıkan öğrenci şehir Flagstaff. Planımız bir gece Flagstaffta geçirip. Sabah gün aydınlanmadan Grand Canyon da güneşin doğuşuna yetişmek ve bu büyülü anı orda yaşamak.

Phoenix Flagstaff arası yol bir harika ve çok rahat. Çift şeritli ve yol üstende yeşile doyarak yol alıyorsunuz. Yol boyunca da duraklayabileceğiniz seçenekler mevcut.  Biz heyecanlıyız çünkü Grand Canyon a gitgide yaklaşıyoruz. Yerşekilleri her km de değişiyor.

Flagstaff şirin bir kasaba, arabamızı parkedip yürüyerek tren istasyonunu ve old town ı gezdik. Küçük olmasına rağmen, bu kasabamızds herşey mevcut. Grand Canyon önces, akşam yemeğimizi supermarketten aldıgımız değişik yemeklerle kaldığımız otelin bahçesinde yaptık. Ve sabah Grand Canyon da yapacağımız sabah kahvaltısı için sandwiclerimizi hazırlayıp, sabah gün ağırmadan yola çıkmak için, erkenden yattık.

Flagstaff için diyebileğim şeyler arasında, bir uğrak yeri oldugu ve çok sayıda otel ve turistlik yer bulundugu. Otelinizin önceden ayırtırsanız fiyat sıkıntısı yaşamazsınız. Biz genelde budget otelleri ve inn leri tercih ettik. Bence tek gecelik konaklamalar için gayet idealdi. Genelde otellerde kahve ve cay ekipmanıda bulunuyor. Küçük ihtiyaçları düşünüyor olmaları da yolculugunuzu kolaylastrıyor.